Den gyldne bønne

Solide kaffekverner fra MACAP

Før jul i fjor innledet vi et samarbeid med italienske MACAP. De produserer solide og nøyaktige kaffekverner til profesjonelle så vel som til hjemmebruk. De lages på fabrikken i Venezia og er utført i solid støpejern, har brukervennlig betjening, og et elegant, italiensk design.

Vi har tatt inn en rekke modeller og den minste M2E Domus, er en kvern som tar liten plass, men som leverer et profesjonelt resultat. Justerbar fra kokekaffe til espresso.

Leo55 er en espressokvern som også krever liten plass på kjøkkenet eller i baren. Dersom du driver et serveringssted er det både plass til og helt naturlig å ha flere vedsiden av hverandre. Da kan du tilby flere forskjellige espresso uten å skifte innholdet på kvernen. Om du har to kan du for eksempel tilby en vanlig og en koffeinfri espresso.

M6D er litt større enn M2M og er en espressokvern for profesjonelle brukere.

Labo er en litt større laboratoriekvern som kan stilles inn med en utrolig presisjon. Frekt design og friske farger sender et signal om at man tar sin espresso alvorlig.

Vi har også tatt inn "posekverner" for deg som videreselger og kverner kaffe til sluttbrukeren.

Alle modellene står utstilt i vårt showroom, de kan leveres i ulike farger og med eller uten mikrometer-justering.

For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac) og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.